Monday, February 14, 2011

Kembali menjalani latihan bola sepak .

haha . arini aku kembali menjalani latihan bola sepak . haha . dgn semangat aku turun dok . hoho . first fisrt kena buat stretching . lepas tu cikgu suruh lari 2 round . amik kau . first raound aku boleh tahan laa . second round dah tercunggap cunggap . haha . stamina turun habis dok . huh . macam nak mati jew tadi . lepas dah lari bdk bdk yg main defend-strike kena buat stesen . haha . padan muka korang . hohoh . slmt aku main keeper , so kena tgkap bola jew . huhu . lepas bdk2 dah buat stesen mula kita org main bola . aku kena jadi keeper utk bdk bwh 15 . haissh . gementar laa juga sebab dah lama gak main . masa main , 4 kali percubaan aku berjaya tangkis dan 2 kali aku kena rempuh . mak uu . sakit tak sakit laa tgn aku nii . dah laa baru baik . huh . dugaan laa katakan . lepas dah main 30mnt . kita org rehat sekejap . so aku kembali main utk team u18 . aha . dgn berbekal smgt yg tggi dan azam tak nak bolos , aku berjaya main dgn baik . kali nii 5 kali serangan berjaya aku patahkan n 1 kali rempuhan . amik kauu ,tak agak agak nk siku perut aku . sakita laa jugak . haha . lepas dah main 45 minit , ckgu suruh berhenti . masa dah habis . haha . so aku duk sebelah ckgu , ckgu cakap aku jew la harapan utk sekarang . huhu . sbb faisal (cicak) tak konpem main lg n guna injured pulak . urm . so lepas ckgu dah bg taklimat , kita org pun balik tp aku rasa latihan td laa yg terbaik bg aku . so azam aku utk game akan datang ape ek ? haha . aku nak buat yg terbaik laa . :)

2 comments:

  1. good player, , ,great job, , ,gud luck 4 another game, , , ,have a nice football game, , , ,wish luck 2 u, , , ,

    ReplyDelete
  2. huhu . thank ea wak . insya'allah sy akn buat yg terbaik . :)

    ReplyDelete