Sunday, January 30, 2011

Selamat Jalan Wahai Sahabat !

aritu aku dpt berita yg mengatakan kwn aku nii ( Nurul Shafiqah Binti Ghazali ) dpt tawaran ke SEKOLAH MENENGAH SAINS MUAR . perh sebak laa jugak , sebab kita orang kawan dah lama . sejak dari form 1 . ni tiba tiba dia dpt twrn g skola lain , so nak buat mcm mana lg ann . haha . apa apa pun aku harap dia gembira berada di sekolah baru n tak lupa aku n kwn kwn yg lain dkt SMKTBI nii . mungkin rezeki dia ann ... semoga dia lebih cemerlang di sana .
ucapan utk awk ...
"" yg patah tumbuh yang hilang berganti .. tapi yg tumbuh tu tak sama mcm yg lama""
hayati dan cuba faham mksdnya k ..
...utk awk ....
Sahabat..
Sudah menjadi lumrah hidup manusia didunia,
Yang datang pastikan kembali,
Begitulah diibaratkan dengan persahabatan ini,
Andai selepas ini kita tidak bersama lagi,
Memori bersama usah dilupakan,
Aku tahu dan pasti selepas perpisahan ini,
Kita pasti menangisi,
Menangisi sebuah ikatan nan suci,
Tatkala memori lama diungkap kembali,
Kerna disitulah persahabatan kita bersemadi

:')

No comments:

Post a Comment